BNPL ապառիկ վճարումների շվեդական ֆինթեք Klarna ընկերությունը տեղեկություն է հրապարակել, որը ցույց է տալիս, որ արհեստական բանականությունը, ընդլայնված իրականությունը, վիրտուալ իրականությունը և ռոբոտները, ամենայն հավանականությամբ, ապագայում կգերիշխեն գնումների ոլորտում:
Տվյալները ցույց են տալիս, որ արհեստական բանականությունը կօգտագործվի գնումների և նորաձևության ընտրության համար, ընդ որում Gen Z-ի հարցվածների 81%-ն ակնկալում է, որ AR-ը (ընդլայնված իրականություն) կբարելավի իրենց փորձը հագուստի ընտրության հարցում:
Նորաձևության ոլորտում գնորդների մեծամասնությունը ֆիզիկապես չի փորձում հագուստը: Սպառողների կեսից ավելին (52%) կարծում է, որ 2041 թվականին իրենք գնումներ կանեն ֆիզիկական խանութներից, այլ ոչ թե առցանց (33%):
Այդուամենայնիվ, Gen Z-ի հարցվածների կեսից պակասը կարծում է, որ իրենք կփորձեն հագուստ, ինչպես այժմ են անում (44%): Փոխարենը, 40%- ը ցանկանում է օգտվել վիրտուալ Հանդերձարաններից, 18%-ը ցանկանում է ընդլայնված իրականություն, իսկ 23%-ը կօգտագործի AI-ն՝ իրենց կազմվածքին և նորաձևության ոճին լավագույնս համապատասխանող հագուստի վերաբերյալ առաջարկություններ ստանալու համար:
Նյութի աղբյուրը՝ FreeNews.am