12-03-2019 13:23 450

 

Ռուսական բրենդինգային գործակալությունը՝ OTVETDESIGN- ը (illan communications group) հրապարակել է տեղեկություն այն մասին, որ Ռուսաստանի Դաշնության Կենտրոնական բանկը հավանություն է տվել թարմացված պատկերանշանին և ֆիրմային ոճին: Գործակալությունը հանդես է եկել որպես Կարգավորողի տեսողական պատկերի թարմացման և տեսողական հաղորդակցության նախագծային համակարգի մշակման խնդիրը կատարող:

Նոր ֆիրմային ոճն արդեն ներկայացված է գործակալության կայքում և փոխանցվել է Ռուսաստանի Կենտրոնական Բանկում ներդրման համար:

Ներածական նախագծերից մեկն այն է, որ առկա բրենդբուքի համար օգտագործվել են սահմանափակ գործիքներ և Ռուսաստանի Դաշնության Կենտրոնական Բանկի ֆիրմային ոճի տրամաբանական ալգորիթմների բացակայությունը:

Այդ իսկ պատճառով պետական կառույցի աշխատակիցները չեն կարող միաբերաբար ձևավորել հաղորդակցման և շնորհանդեսային նյութեր:

OTVETDESIGN գործակալությունը նշում է, որ նոր մշակված դիզայն-համակարգի շնորհիվ Կենտրոնական բանկի բազմաթիվ ստորաբաժանումներն իրենց տրամադրության տակ կունենան բազմակողմանի գործիք, որը թույլ կտա նրանց ինտուիտիվորեն տեղաշարժվել վիզուալ միջավայրում և արագորեն ստեղծել ֆիրմային ոճի նոր և ճանաչելի կրիչներ:

Ռուսաստանի Դաշնության Կենտրոնական բանկի ֆիրմային նոր ոճն ինտեգրված է բոլոր կրիչներում. պատկերանշան, լիարժեք ղեկավարություն, թվային միջավայր, միջոցառման բրենդինգ և բազմաէջ հրատարակություններ:

Կենտրոնական բանկի լոգոն պահպանում է նախորդ նշանի գաղափարը, բայց դառնում է ավելի ճշգրիտ, արտահայտիչ և ամբողջական: Կորպորատիվ ոճի համատեքստում փոփոխվել է տպագրությունը: Բացի այդ, Կենտրոնական բանկի համար նոր կապի ալիքների լրացուցիչ պատկերներ են մտածվել, ինչը թույլ է տալիս զգալիորեն ընդլայնել իր ներկայության դաշտը:

2018 թվականին ամերիկյան Մարքեթինգի ասոցիացիան դիզայնի մտածողությունն ու բրենդի զարգացման ռազմավարական մոտեցումն անվանել է օրվա հիմնական միտումներից մեկը: Անցած տարի Ռուսաստանում դիզայներական նոր մոտեցումը նոր պրոդուկտի մշակմանն աստիճանաբար սկսել է հիմնվել մարքեթինգային հետազոտությունների և բրենդի ռազմավարությունների վրա:

Ռուսաստանի Կենտրոնական բանկի նախագծի իրականացման ընթացքում գործակալության փորձագետները օգտագործել են ռազմավարական մոտեցում և բազմամասնագիտական գործիքներ: OTVETDESIGN- ը ճանաչված ոլորտային փորձագետ է, որն ունի առաջատար ռուսական ընկերությունների մարքետինգային և բրենդինգային լուծումների մեծ փորձ: Նմանատիպ ընկերություններն են՝ «Գազպրոմը», «Աէրոֆլոտը», «Ռուսական ավիաուղիները», «Ռուսաստան Բանկը», «Մեգաֆոնը», «Յանդեքսը», «Ռոստելեկոմը», «Միրտորգը» և այն:

Մեկնաբանություն թողնելու համար մուտք գործեք համակարգ:


ՀՀ Լուրեր

Հաճախ ընթերցվող նյութեր